شروع کلاس های آز عملیات واحد

به اطلاع دانشجویانی که در نیمسال اول 98-99 درس

از عملیات را اخذ کرده اند می رساند که از ساعت 8 صبح

روز شنبه 98/12/3 به ازمایشگاه عملیات واحد واقع در

طبقه 2- دانشکده مهندسی واحد تهران مرکز مراجعه

نمایند .بدیهی تمامی عواقب عدم مراجعه در تاریخ

فوق بعهددانشجو می باشد.

روال انجام دروس پروژه و کارآموزی با دکتر وزیری

سلام به دانشجویان محترم

روال انجام کارآموزی و پروژه با اینجانب در "ادامه مطلب" همین پست توضیح داده شده است.

دقت کنید که تنها شرط اخذ پروژه و کارآموزی با اینجانب، وجود ظرفیت و امکان ثبت نام میباشد و به هماهنگی قبلی دیگری نیاز نیست.

ادامه نوشته

اخذ کارآموزی و پروژه با دکتر وزیری

با نزدیک شدن موعد ثبت نام، درخواستهای دانشجویان برای اخذ پروژه و کارآموزی هم به من میرسد. لطفا دقت کنید: اخذ این دو درس با اینجانب نیاز به کسب اجازه ندارد و تنها شرط آن وجود ظرفیت در سیستم ثبت نام است. در مورد روال انجام، لطفا "ادامه مطلب" را با دقت مطالعه کنید.

ادامه نوشته

برگزاری دوره روش پژوهش توسط گروه دانشجویی اسکوپی

به همت گروه دانشجویی اسکوپی یک دوره روش پژوهش برگزار می گردد. علاقمندان به شرکت در دوره می توانند از طریق سایت ذیل اقدام به ثبت نام نمایند:

www.scimax.co

لازم به ذکر است که طبق اعلام نماینده ی این گروه دانشجویی، با استفاده از کد ذیل امکان دریافت 52 درصد تخفیف در هزینه ی ثبت نام وجود دارد:

methodology002

روال اخذ پروژه و کارآموزی با دکتر وزیری در ترم زمستان - بهار

دانشجویان محترمی که قصد اخذ پروژه و/یا کارآموزی را با اینجانب در ترم آتی دارند لطفا به پستی که در 27 آبان 99 با همین موضوع در وبلاگ قرار داده ام مراجعه کنید.  شرایط همان است.  

معرفی دوره ی آموزشی

به همت دانشجویان عضو انجمن پلیمر، دوره ی آموزشی با عنوان "متدولوژی پژوهش" به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. علاقه مندان می توانند از طریق پیوند ذیل نسبت به ثبت نام در دوره اقدام نمایند:

scopie.ir

لزوم توجه به پیش نیازهای درس مهندسی پلیمریزاسیون

در نیمسال جاری تعدادی از دانشجویان ورودی 97 و 98 اقدام به اخذ درس مهندسی پلیمریزاسیون، بدون گذراندن پیش نیازهای آن، نموده اند. دانشجویان مذکور می بایست در اسرع وقت نسبت به حذف این درس اقدام کنند. درس مهندسی پلیمریزاسیون برای این دانشجویان، حتی در صورت قبولی در آزمون پایان ترم، در کارنامه بلااثر خواهد بود و این دانشجویان می بایست دوباره آن را بگذرانند.

دانشجویان برای حذف درس مذکور می توانند به نشانی ذیل ایمیل بزنند:

r_jahanmardi@yahoo.co.uk

آزمایشگاه و کارگاه های پژوهشگاه پلیمر

به اطلاع دانشجویانی که آزمایشگاه شناسایی و/یا کارگاه های الاستومر، پلاستیک و کامپوزیت را در یکی از دو نیمسال گذشته اخذ کرده اند، می رساند که برنامه ی تشکیل واحدهای مذکور، از سوی پژوهشگاه پلیمر به شرح ذیل اعلام شده است:

کارگاه پلاستیک
یکشنبه ۹۹/۰۶/۳۰

کارگاه کامپوزیت
دوشنبه ۹۹/۰۶/۳۱

آز روش
سه شنبه ۹۹/۰۷/۰۱

کارگاه الاستومر
چهارشنبه ۹۹/۰۷/۰۲


ساعت برگزاری کلاس ها ساعت ۹-۱۱ و ۱۲-۱۴

کليه ی شركت كنند گان ميتوانند از طريق آدرس ذیل:

http://vedu.ippi.ac.ir/polymer
با وارد نمودن نام و نام خانوادگي در قسمت guest به كلاس مربوطه لاگين نمايند
همچنين بهتر است از قبل نرم افزار adobe connect را نصب كرده و براي وارد كردن آدرس كلاس از مرورگر گوگل كروم استفاده نمايند.

روال انجام پروژه کارشناسی و کارآموزی

سلام به دانشجویانی که با اینجانب پروژه و کارآموزی اخذ کرده اند.  روال انجام هر دو کلاس در ادامه نوشته آمده است، لطفا اول به نکات مشترک دقت کنید:

    نکات مشترک برای همه دانشجویان:

    • با توجه به شرایط خاص فاصله گذاری اجتماعی، جلسات عموما به صورت پیغام واتساپ برگزار میشود و جلسه تلفنی یا حضوری فقط در صورت نیاز مبرم برگزار خواهد شد.  بهترین ساعت برای ارسال پیغام ها روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 14:00 الی 17:00 میباشد.   در صورت عدم دریافت جواب پیغام، لطفا یادآوری ارسال کنید.
    • سقف زمان ثبت نمرات از جانب آموزش تعیین میشود، سعی میکنم که در کانال اطلاعات دریافت شده از آموزش را به اشتراک بگذارم، ولی مسئولیت آگاه بودن از آخرین مهلت ثبت نمرات، و ارائه گزارش پروژه و کارآموزی حداکثر تا دو روز قبل از بسته شدن سایت به عهده دانشجو است.
    • کانال https://t.me/joinchat/AAAAAFXM0qXirEiGvOmSAg برای اطلاع رسانی پروژه و کارآموزی ایجاد شده، سعی کنید که در این کانال عضو شوید  تا در جریان اخبار باشید.  
    ادامه نوشته

    نحوه ارائه گزارش كارآموزي

    سلام، مراحل ارائه گزارش كارآموزی بدين شرح اعلام ميشود:

    1) ارسال اسکن یا عکس خوانا از مدارک، منجمله گواهی تکمیل ساعات و فرمهای دانشگاه به واتساپ اینجانب

    2) تدوین و ارسال گزارش کارآموزی به واتساپ اینجانب.  عمده محتوای این گزارش باید در جواب به این سوال باشد: "آموخته های من در مدت کارآموزی چه بوده است؟" معرفی شرکت و فعالیتهایش، مثبت هستند ولی لازم نیست طولانی باشد.    طبیعی است که استفاده از عکس یا حتی فیلم در ارائه گزارش به شرطی که با اجازه مسئولین کارگاه باشد، ابزار خوبی برای درک بهتر توضیحات کتبی است.

    3) برگزاری جلسه کوتاه تلفنی سوال و جواب بین استاد و دانشجو

    4) ثبت نمره

    در مورد آخرین مهلت ثبت نمرات کارآموزی و پروژه به من اطلاعی داده نشده است، لطفا از طریق مسئولین آموزش پیگیر باشید. 

    آخرین آزمون معرفی به استاد درس مطالب ویژه

    به اطلاع دانشجویان متقاضی شرکت در آزمون معرفی به استاد درس مطالب ویژه می رساند که آخرین آزمون این درس در روز سه شنبه به تاریخ 20 خردادماه راس ساعت ده صبح در مجتمع شیخ بهایی برگزار خواهد شد. لذا، دانشجویانی که از نظر مقررات آموزشی، امکان دریافت نامه ی معرفی به استاد، برای شرکت در این آزمون را ندارند، می توانند فعلاً، در این آزمون شرکت کنند و پس از ارائه ی نامه ی معرفی به استاد، نمره ی آنها ثبت خواهد شد.

    کلاس های مجازی

    با توجه به این که تعداد زیادی از دانشجویان گرامی در خصوص نحوه ی برگزاری کلاس های درس خود در این نیمسال، ابهاماتی دارند، لیست دروس این نیمسال گروه پلیمر همراه با اولویت تدریس اعلام شده از اساتید هر یک از دروس، در ذیل این پست قرار داده شده است.

    لازم به ذکر است که دروس کارشناسی، فعلاً تا فراهم شدن امکانات سخت افزاری لازم، به صورت آفلاین تدریس می شوند ولو این که نظر استاد تدریس آنلاین بوده باشد. ضمناً، فیلم های آموزشی دروس پایه، شامل دروس ریاضی 1 و 2، معادلات دیفرانسیل، محاسبات عددی، فیزیک 1 و 2، شیمی عمومی و شیمی آلی، به صورت مشترک برای تمام دانشجویان واحد، از طریق فیلم برداری استودیویی، تهیه و ارائه خواهند شد.

    پیوند دانلود لیست کلاس های درس:

    http://s6.picofile.com/file/8390999468/curriculuum_of_polymer_engineering_department.pdf.html

    فراخوان دانش آموخته ی برتر رشته ی مهندسی پلیمر

    فایل فراخوان دومین دوره ی آیین انتخاب دانش آموخته ی برتر که در انتهای هر سال تحصیلی و به همت تعدادی از فارغ التحصیلان گروه مهندسی پلیمر، برگزار می شود، از طریق پیوند ذیل قابل دریافت است:

    http://s6.picofile.com/file/8389002542/Polymer_Award_Announcement_Feb_2020.pdf.html

    دسترسی به فایلهای دو کلاس دکتر وزیری

    سلام به همگی. 

    فایهای مربوط به دو کلاس زیر از طرق زیر در دسترس دانشجویان محترم است:

    1)کلاس ترمودینامیک از طریق کانال t.me/thermo991 و این لینک

    2) کلاس اقتصاد و طرح مهندسی از طریق کانال t.me/EDE982 و این لینک

     

     

    تغییرات برنامه ی درسی نیمسال جاری

    1- آز شیمی پلیمر با مشخصه ی 3698967 که بدون زمان ارائه است، حذف می شود. دانشجویانی که این واحد را اخذ کرده اند، می توانند یکی از شش گروه دیگر این درس را بردارند. در صورت نیاز اضافه ظرفیت هم اعمال خواهد شد.

    2- درس خواص فیزیکی و مکانیکی پلیمرها با مشخصه ی 3700115، به دلیل عدم صدور مجوز تدریس برای مدرس آن (آقای مهندس حق شناس) حذف می شود. دانشجویانی که این درس را اخذ کرده اند، می توانند گروه دیگر آن را بردارند که شنبه ها از ساعت 3:45 به بعد ارائه می گردد. البته، تلاش می شود که این جابه جایی توسط مدیریت آموزش انجام گردد.

    3- کلاس درس خواص و کاربرد پلیمرهای طبیعی آقای دکتر میرمحمدی (به دلیل حذف یک گروه مهندسی پلیمریزاسیون و نیاز به تعریف یک گروه جدید برای این درس به نام آقای دکتر میرمحمدی و برای دانشجویان در شرف فارغ التحصیلی) حذف شد و به جای آن یک کلاس جدید برای خواص و کاربرد پلیمرهای طبیعی به نام آقای دکتر عباسیان تعریف گردید. این کلاس شنبه ها صبح از ساعت 7:30 تا 9:20 تشکیل می گردد.

    لازم به ذکر است که دانشجویان محترم برای اخذ هر یک از دروس بالا در خارج از برنامه ی حذف و اضافه، می بایست فرم درخواست دانشجویی را که به امضای این جانب یا مدیر گروه رسیده است، به کارشناس آموزش تحویل دهند.

    نمرات موقت درس اقتصاد و طرح مهندسی

    سلام به همگی، نمرات موقت دو کلاس اقتصاد و مهندسی در ادامه مطلب به ترتیب شماره دانشجویی آمده است.  روز بازبینی برگه ها یکشنبه 20 بهمن از ساعت 11:00 الی 13:00 خواهد بود. 

    ادامه نوشته

    آخرین جلسه ارائه های اقتصاد و طرح مهندسی

    سلام به همگی، آخرین جلسه ارائه ها، فردا، شنبه، از ساعت 14 خواهد بود.  حضور تمامی گروههایی که تا حال ارائه انجام نداده اند الزامی است.  لطفا تمامی گروهها ارائه را طوری تنظیم کنید که طول ارائه از 20 دقیقه بیشتر نشود.

    ضمنا آخرین مهلت ارسال گزارش: فایل پاور پوینت ارائه، و فایل محاسبات (شامل سیکل زمانی، موازنه جرم و انرژی، و جداول برآورد اقتصادی) روز دوشنبه خواهد بود. 

    آدرس ایمیل ارسال گزارش: a.vaziri@srbiau.ac.ir

     

    ارائه پروژه کلاس طرح و اقتصاد مهندسی

    سلام و صبح بخیر، با همکاران اداری چک کردم، انشاءالله مشکلی برای برگزاری کلاس امروز نیست و ارائه ها انجام خواهد شد.

     

    سلام، جلسه اول ارائه ها، روز دوشنبه 30م دی از ساعت 13:30 خواهد بود. لطفا گروههایی که علاقه به ارائه در این ساعت را دارند، از طریق واتساپ به من اعلام کنند.

    زمان دو جلسه بعدی شنبه 5 بهمن و یکشنبه 6 بهمن از ساعت 13:30 خواهد بود.  جلسه دیگری تشکیل نخواهد شد. 

     

    کلاس رفع اشکال درس اقتصاد و طرح مهندسی

    سلام، کلاس رفع اشکال درس اقتصاد و طرح مهندسی فردا چهارشنبه از ساعت 13:30 دقیقه تا وقتی که سوالی باقی باشد، تشکیل خواهد شد.  شرکت در این کلاس را قویا به دانشجویان هر دو گروه توصیه میکنم.   لطفا قبل از این ساعت نمایندگان کلاس برای رزرو یک کلاس بزرگ با مسئول کلاسها هماهنگ کرده و نتیجه را به من اعلام کنید.

    کارآموزی

    با توجه به این که مهلت ثبت نمرات کارآموزی نیمسال گذشته رو به اتمام است، لطفاً، خانم ضرغام مقدم، جهت تعیین وضعیت کارآموزی خود، در اسرع وقت به این جانب مراجعه نمایند.