پلیمر ۹۰

وبلاگ مهندسین پلیمر دانشگاه علوم تحقیقات ۹۰

پلیمر ۹۰

وبلاگ مهندسین پلیمر دانشگاه علوم تحقیقات ۹۰

براش موضوعی پیدا نکردم ..............

دوستان و همکلاسی های عزیز 

این وبلاگ الان ۱ هفته از شروعش میگذره ٬ هدف از این وبلاگ دور هم بودن  و همدلی داشتن هست٬ چیزی  که الان کمتر شاهدش هستیم. 

حالا از شما دوستا ی خوبم می خوام  در پیشرفت این وبلاگ  با این هدف به هم کمک کنیم 

کسانی که دوست دارند به عنوان نویسنده در این وبلاگ فعالیت داشته باشند لطفا  در قسمت ؛تماس با من؛ برام  پیام بذارن و ایمیلشون رو برام بذارن . 

 مرسی از همه شما (همکلا سی های گل)

نظرات 3 + ارسال نظر
پری جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 02:02 ب.ظ

یه موقع از حرف هام ناراحت نشی ها باور کن هیچی تو دلم نیست .

فقط جهت .............

نه دوست عزیز
من تلاش می کنم که دوستام از جدید ترین اخبار روز پلیمر اطلاع داشته باشند.
این نظر ها هستند که باعث بهبود وبلاگ می شن
ممنون از اظهار نظراتون

عطیه جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 02:08 ب.ظ

می گفتی من براش یه موضوعی انتخاب می کردم.....

خوب بفرما اتی (etiiiiiiiiiiiiiiiiiii) جان

دکتر پ.ا جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 03:53 ب.ظ

man hamkari mikonaaam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد