پلیمر ۹۰

وبلاگ مهندسین پلیمر دانشگاه علوم تحقیقات ۹۰

پلیمر ۹۰

وبلاگ مهندسین پلیمر دانشگاه علوم تحقیقات ۹۰

کشف پلیمرهای مقاوم در برابر اتصال باکتریایی

دانشمندان دانشگاه ناتینگهام با استفاده از فناوری‌های نوین گروهی از پلیمرها را کشف کردند که در مقابل اتصال باکتریایی مقاوم هستند.

        30-159.jpg  ادامه مطلب ...

حـرف های یـواشکی با خـدا ...

         

گفتم: خسته‌ام.

گفتی: لاتقنطوا من رحمة الله
.:: از رحمت خدا نا امید نشید (زمر/53) ::.

گفتم: هیشکی نمی‌دونه تو دلم چی می‌گذره.

گفتی: ان الله یحول بین المرء و قلبه
.:: خدا حائل هست بین انسان و قلبش! (انفال/24) ::.

گفتم: غیر از تو کسی رو ندارم.

گفتی: نحن اقرب الیه من حبل الورید
.:: ما از رگ گردن به انسان نزدیک‌تریم (ق/16) ::.

گفتم: ولی انگار اصلا منو فراموش کردی!

گفتی: فاذکرونی اذکرکم
.:: منو یاد کنید تا یاد شما باشم (بقره/152) ::.

گفتم: تا کی باید صبر کرد؟

گفتی: و ما یدریک لعل الساعة تکون قریبا
.:: تو چه می‌دونی! شاید موعدش نزدیک باشه (احزاب/63) ::.

ادامه مطلب ...

یه کار خوب

سلام

خوبی ؟ خوشی؟ تابستون  خوش می گذره؟ ( فکر کن نگذره)

دیدی چه زود گذشت..........

1 ماه دیگه  ترم جدید ( ترم 3 ) شروع می شه ( راستش من  که دلم برای  بکسمون تنگ شده )

بروبکس گل پلیمر راستش " هر چند وقت یه بار گروه های دانشجویی جمع میشن و میرن بازدید از مراکز طبی کودکان ، برای بازی و روحیه دادن به کودکان سرطانی و کمک به اونا !!"

خواستم شما هم توی این کار سهیم باشین ( البته اگر دوست دارین )

لطفا اگه فرصت داری و حاضری وقتتو به جا الکی تلف کردن ، صرف چنین کار با ارزشی کنی  ، برام پیام بذارید تا شرایطش رو  در میون بذارم.


هم اینک نیازمند  نگاه های مهربانتان هستیم

عرضه نوعی ماده پرکننده دندان با مقاومت بالا دربرابر مسواک زدن

 

 

 

 

محققان پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران نانو کامپوزیت هایی به عنوان مواد پرکننده دندان عرضه کردند که از مقاومت سایشی بالایی در برابر مسواک زدن برخوردار است.

به گزارش سایت خبری پپنا، با توجه به مصرف رو به گسترش نانو کامپوزیتها، تلاش های زیادی برای بهبود خواص فیزیکی- مکانیکی این مواد در حال انجام است که مطالعات برای تقویت این کامپوزیت ها برای ساخت رزین ها و فیلرهای (مواد پر کننده) جدید با خواص بهبود یافته برای کاربرد در دندانپزشکی از آن جمله است.

ادامه مطلب ...

از نامه های بابا لنگ دراز به جودی ابوت

بخشی از کتاب بابا لنگ دراز اثر جین وبستر :

              بابالنگ دراز

از نامه های بابا لنگ دراز به جودی ابوت:
جودی! کاملا با تو موافق هستم که عده ای از مردم هرگز زندگی نمی کنند و زندگی را یک مسابقه دو می دانند و می خواهند هرچه زودتر به هدفی که در افق دوردست است دست یابند و متوجه نمی شوند که آن قدرخسته شده اند که شاید نتوانند به مقصد برسند و اگرهم برسند ناگهان خود را در پایان خط می بینند. درحالی که نه به مسیر توجه داشته اند و نه لذتی از آن برده اند.
دیر یا زود آدم پیر و خسته می شود درحالی که از اطراف خود غافل بوده است. آن وقت دیگر رسیدن به آرزوها و اهداف هم برایش بی تفاوت می شود و فقط او می ماند و یک خستگی بی لذت و فرصت و زمانی که ازدست رفته و به دست نخواهد آمد. ...
جودی عزیزم! درست است، ما به اندازه خاطرات خوشی که از دیگران داریم آنها را دوست داریم و به آنها وابسته می شویم.
هرچه خاطرات خوشمان از شخصی بیشتر باشد علاقه و وابستگی ما بیشتر می شود.
پس هرکسی را بیشتر دوست داریم و می خواهیم که بیشتر دوستمان بدارد
باید برایش خاطرات خوش زیادی بسازیم تا بتوانیم در دلش ثبت شویم.
دوستدارتو : بابالنگ دراز