پلیمر ۹۰

وبلاگ مهندسین پلیمر دانشگاه علوم تحقیقات ۹۰

پلیمر ۹۰

وبلاگ مهندسین پلیمر دانشگاه علوم تحقیقات ۹۰

یه کار خوب

سلام

خوبی ؟ خوشی؟ تابستون  خوش می گذره؟ ( فکر کن نگذره)

دیدی چه زود گذشت..........

1 ماه دیگه  ترم جدید ( ترم 3 ) شروع می شه ( راستش من  که دلم برای  بکسمون تنگ شده )

بروبکس گل پلیمر راستش " هر چند وقت یه بار گروه های دانشجویی جمع میشن و میرن بازدید از مراکز طبی کودکان ، برای بازی و روحیه دادن به کودکان سرطانی و کمک به اونا !!"

خواستم شما هم توی این کار سهیم باشین ( البته اگر دوست دارین )

لطفا اگه فرصت داری و حاضری وقتتو به جا الکی تلف کردن ، صرف چنین کار با ارزشی کنی  ، برام پیام بذارید تا شرایطش رو  در میون بذارم.


هم اینک نیازمند  نگاه های مهربانتان هستیم

نظرات 4 + ارسال نظر
علی محمد چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 12:59 ق.ظ

سلام کار قشنگیه !شرایط و روزش رو زود معلوم کن وقتم خالی بود حتما میام

parand پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 01:19 ب.ظ

سلام مظلوم جون
منم اگه بتونم حتماٌ میام...
زود تند سریع خبر بده.

فاطمه امینی سه‌شنبه 31 مرداد 1391 ساعت 05:08 ب.ظ

سلام عزیزم
مشتاق دیدار
با کمال میل
حتما حتما حتما حتما شرایطش رو خیلی زود بهم بگو
من هستم
فقط زودی بهم خبر بده خانومی

sara سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 11:58 ق.ظ

صبحگل جان سلام ببخش من الان از این ایده قشنگت باخبر شدم همه جوره رو من حساب کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد