پلیمر ۹۰

وبلاگ مهندسین پلیمر دانشگاه علوم تحقیقات ۹۰

پلیمر ۹۰

وبلاگ مهندسین پلیمر دانشگاه علوم تحقیقات ۹۰

جزوه مقاومت مصالح

سلاااااااااااااااام  همکلاسی   عزیز 

 ایشالله که خوبی 

با امتحانات  چه می کنی؟   

من  امتحان  استاتیک و ومقاومت دارم  اما........... 

استاتیک که کتاب داره اما مقاومت  کتاب نداره   

بعد از کلی پرس وجو و با کمک دوست گلم عطیه  این جزوه رو پیدا کردم  که خیلی خوبه 

شما هم داشته باشین  بد نیست . 

فایل دانلود: 

http://20misham.com/index.php?newsid=57

نظرات 2 + ارسال نظر
غزل دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 03:20 ب.ظ

سلام
من از بچه های 87 ام
می خواستم ببینم این ترم شما با سعیدی انتقال حرارت دارید؟!
از یکیتون میتونم جزوه رو کپی کنم!
لطفا!
چون هیچکدومتونم نمیشناسم
شماره کسی هم ندارم
اگه کسیو پیدا کردید 5 دقیقه جزوه شو بده من کپی کنم ممنونتون میشم

این شماره منه : 09355257007
اگر پیدا کردی به من 1 اطلاعی بدید ممنون میشم

دکتر پ.ا جمعه 2 تیر 1391 ساعت 11:01 ق.ظ

salam be rooye mahet, azizam ma terme 2 hastim hichkodum enteghal hararat nadarim

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد