پلیمر ۹۰

وبلاگ مهندسین پلیمر دانشگاه علوم تحقیقات ۹۰

پلیمر ۹۰

وبلاگ مهندسین پلیمر دانشگاه علوم تحقیقات ۹۰

حل مسائل استاتیک بیر جانسون

اینم حل مسائل استاتیک بیر جانسون .ترم پیش که خیلی به درد خودم خورد

البته این فقط فصل 2 اگه به دردتون خورد بگید تا فصل های بعدش هم بذارم.

(راستی شرمنده classmateعزیز اینم اینگلیسیه)

لینک دانلود 


نظرات 6 + ارسال نظر
عشق شیمی یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 06:33 ب.ظ

سلام
دوستان یه سوال داشتم.
معلم شیمی عمومی کی خوب درس میده؟
اخوان یا میرجعفری یا پورنامدار

اصن من میتونم ساعته یه کلاس رو تغییر بدم؟
من شیمی عمومیم با حقیقتیه ولی واقعــــــــــــا خیلی بده ...
با سرعته نور درس میده...ساده ترین چیز ها رو به پیچیده ترین شکله ممکن درس داد....

سلام دوست عزیز
استاد(معلم!!!!) شیمی عمومی ما خانم منیری بودن که خیلی استاد خوبی بودن.این استاد هایی که گفتی من نمی شناسم.
تویه حذف واضافه می تونی کلاست را عوض کنی

عشق شیمی دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 02:32 ق.ظ

مثه اینکه ترم 1 حذف و اضافه نداره!!!
چیکار کنم خانم قاسمی به نظرتون ساعته کلاس رو عوض میکنه؟

اگه کلاسی که می خوای ظرفیت خالی داشته باشه عوض می کنه

بب دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 03:04 ب.ظ

حالا خوبه ترم اولی این قدر استرس داری به جا این چیزا بشین مثل بچه خوب درست رو بخون این درس های الکی رو پاس کنی

عشق شیمی شنبه 15 مهر 1391 ساعت 12:43 ب.ظ

سلام دوستان
یه سوال اســـــــــــــــتاد ادبیات بین رقیه صدرایی و زهره نورائی نیا و منصوره احمدی جعفری کدوم خوبه؟

همکلاسی شنبه 15 مهر 1391 ساعت 10:17 ب.ظ

سلام صدرایی خوبه

//// شنبه 15 مهر 1391 ساعت 10:44 ب.ظ

صدرایی به من و چند نفر دیگه عادلانه نمره نداده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد