پلیمر ۹۰

وبلاگ مهندسین پلیمر دانشگاه علوم تحقیقات ۹۰

پلیمر ۹۰

وبلاگ مهندسین پلیمر دانشگاه علوم تحقیقات ۹۰

خبر فوری شیمی آلی 2

دوستان عزیزی که به هر دلیلی در درس شیمی آلی 2 نمره قبولی کسب نکرده اند !

تعداد دانشجویان ثبت نامی در این درس به حدنصاب نرسیده و در شُرُف حذف شدن میباشد .

جناب دکتر بازگیر در وبلاگ گروه فرموده اند که با مراجعه به خانم قاسمی ثبت نام در دروس به حدنصاب نرسیده امکان پذیر است !


با توجه به شرایط مذکور و پیشنیاز بودن شیمی آلی 2    نهایتاً تا سه شنبه 1/اسفند  به خانم قاسمی مراجعه کنید و این واحد رو اخذ کنید !

لازم به ذکره در صورت حذف این درس ، دانشجویان عملاً یک سال عقب میمونن

پس کوتاهی حتی یک نفر از افتاده ها ممکنه باعث حذف این درس بشه

توجه داشته باشید که در روز حذف و اضافه ( 5/اسفند )  فرصتی برای تعیین وضعیت این درس نیست چرا که آخرین فرصت برای نهایی کردن دروسه !!!


ازتمامی دوستانی که این مطلب رو مشاهده کردن ، خواهشمندیم اطلاع رسانی کنید !

نظرات 10 + ارسال نظر
90 دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 12:22 ق.ظ

بچه ها من یه مشکلی دارم نمیدونم دوشنبه برم.... سه شنبه هم اوکی هست دیگه؟؟

بله - ولی %100 سه شنبه واحدو ثبت کنید که وضعیت قبل از حذف و اضافه مشخص شده باشه !

باورم نمیشه دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 07:34 ق.ظ

آخ جون
یعنی واقعا کس دیگه هم هس که افتاده باشه
دیگه داشتم افسرده میشدم تو فکر انصراف بودم
بچه ها منکه میرم برمیدارم
خواهشا هرکس دیگم برنداشته امروز و فردا برداره

90 سه‌شنبه 1 اسفند 1391 ساعت 09:16 ق.ظ

من رفتم و خانم قاسمی گفتند صبر کنیم تا همون حذف و اضافه....

90 سه‌شنبه 1 اسفند 1391 ساعت 11:44 ب.ظ

منم امروز که سه شنبه بود رفتم!
ثبت نام با تاخیر تا 2 شنبه بوده !! همون حذف و اضافه باید برداریم !

90 شنبه 5 اسفند 1391 ساعت 08:38 ق.ظ

به حد نصاب اگه نرسه چیکار باید کرد؟

90 شنبه 5 اسفند 1391 ساعت 09:54 ب.ظ

امیدوارم دوست من.. من امروز هم پیش بازگیر رفتم هم اون محمدزادست کیه مدیر آموزش که حداقل بشه کاری کرد بچه ها این ترم شیمی سینتیک رو بردارند و آلی رو بعدا اما ایشون کلی بنده رو ترسوندند که بعدا آموزش گیر میده و موقع فارغالتحصیلی مشکل پش میاد و فلان... هر پیشرفتی داشتید و هر کمکی لازم بود لطفا همینجا اعلام کنید. راستش خودم مجبور شدم آلی2 رو حذف کنم که حداقل بتونم واحد های دیگه ای به جاش بردارم. اما اگه تضمینی به تشکیل کلاس باشه قطعا بخاطرش کلاس دیگه ای رو حذف خواهم کرد.

دبیری شنبه 5 اسفند 1391 ساعت 11:43 ب.ظ

دوستانی که سرنوشتشون به آلی 2 بستست!
من از امروز صبح پیگیر بودم ، ولی مثل اینکه هیچ کس دلش واسه خودش نمیسوزه !
باورکنین اگر همگی کسایی که پاس نکردن ، بردارن ، کلاس به 20 نفر میرسه!
از فردا خیلی خیلی جدی تر دنبال بچه ها هستم .
هرکسی این درسو میخاد به smm.dabiri@live.com اسم،کد دانشجویی و یه شماره تماس بفرسته . من نهایت تلاشمو میکنم .

90 یکشنبه 6 اسفند 1391 ساعت 07:33 ب.ظ

به جایی نرسید ؟ :(

دبیری یکشنبه 6 اسفند 1391 ساعت 09:34 ب.ظ

پس از تلاش فراوان و همکاری دوستان ، لیستی 12 نفره نوشته شد !
کسایی که اسمشونو به لیست اضافه نکردن ، به من email بزنن و اسم و شماره تماس بدن تا به امید ایزد به 20 نفر برسیم .
من فردا صبح دنبال کاراش هستم ، خوشبختانه دکترپناهی کلاس دارن و میشه ازشون کمک گرفت که اسامی افتاده ها رو بدن تا با توجیه و روشن کردن قضیه برای بچه ها ، همگی آلی 2 رو بردارن .

90 دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 03:17 ب.ظ

خب ایشالا آموزش با بچه هایی که ناچارا و برای پردن واحدهاشون آلی 2 رو حذف کردن همکاری کنه و بزاره که باز برش دارن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد