پلیمر ۹۰

وبلاگ مهندسین پلیمر دانشگاه علوم تحقیقات ۹۰

پلیمر ۹۰

وبلاگ مهندسین پلیمر دانشگاه علوم تحقیقات ۹۰

گزارش کار آزمایشگاه مکانیک سیالات

گزارش کار آزمایشگاه مکانیک سیالات
فهرست:
وسائل اندازه گیری دبی
اندازه گیری نیروی فشار هیدرواستاتیک
رینولدز
افت اصطکاک در لوله
پمپ
جت آب
سرریز
جریان یکنواخت در کانال باز
افت در سیستم لوله کشی
تحقیق در رابطه برنولی
تونل باد

            از این سایت دانلود کنید

نظرات 17 + ارسال نظر
m.m جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 07:20 ب.ظ

عنواناش با ازمایشای ما یکیه؟

هاست و دامنه رایگان سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 03:09 ب.ظ

براحتی ثبت نام کنید و هاست و دامنه رایگان دریافت کنید و وبسایت بسازید.
فقط کافیست در صفحه اول one free domain را انتخاب کرده و ایمیل و پسوردتان را بدهید و در صفحه دوم اطلاعات شخصی
http://www.FreePremiumDomain.com/?r=670158

تمامی سفارشات پروژه ای از قبیل ترجمه، تهیه پایان نامه، تایپ، برنامه نویسی با قیمت مناسب در این وبلاگ پذیرفته میشود

ن ن ن پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 09:56 ق.ظ

طی یک نظرسنجی از یک دانشجوی ورودی جدید و یک دانشجوی ترم آخری خواسته شد که با دیدن هر کدام از کلمات زیر ذهنیت و تصور خود را در مورد آن کلمه در یک جمله کوتاه بنویسند.

جمله اول مربوط به دانشجوی ورودی جدید و جمله دوم مربوط به دانشجوی ترم آخری…



رییس دانشگاه

1)مردی فرهیخته و خوشتیپ

2)به دلیل اینکه در طی این چهار پنج سال یک بار هم ایشونو نتونستم ببینم، هیچ ذهنیتی ندارم



یک وعده غذای سلف

1)بیفستراگانوف با سس کچاپ با نوشیدنی خنک

2)چلو لاستیک به همراه افزودنی های غیر مجاز



کارت دانشجویی

1)کارت شناسایی و هویت دانشجو

2)تنها استفاده از این کارت گرفتن فیلم از ویدئو کلوب است



خوابگاه

1)محل استراحت و سرشار از شادی و نشاط

2)مکانی برای همزیستی مسالمت آمیز با سوسک و موش



شب امتحان

1)شبی برای دوره کردن درسی که در طول ترم خوانده شده است

2)شبی که تا صبح باید مثل خر درس خوند



جزوه خوش خط دخترها

1)بمیرم از هیچ دختری جزوه نمیگیرم، من عادت دارم فقط جزوه خودمو بخونم

2)طلای کاغذی



تقلب

1)یک روش غیر اصولی و ناجوانمردانه برای نتیجه گرفتن در امتحان

2)تنها روش اصولی و مبتنی بر عقل برای نتیجه گرفتن در امتحان



مشروط شدن

1)عمراٌ، من تو دبیرستان معدل کمتر از ۱۸ نداشتم

2)نمک تحصیل در دانشگاه



وام دانشجویی

1)کمک هزینه برای دانشجو

2)مثل مهریه میمونه کی داده کی گرفته



ازدواج دانشجویی

1)حرفش رو نزن من قصد ادامه تحصیل دارم

2)کو؟ کجاس؟کسی رو سراغ داری برام؟



حراست

1)ارگانی برای حفاظت از دانشجو از گزند خطرات

2) ارگانی برای حفاطت از دانشگاه از گزند دانشجویان



دانشجو

1)فردی که به دنبال علم آموزی و تولید علم است

2)ها ایی دانشجو که وگفتی یعنی چه؟؟؟!!!!

عطیه پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 02:12 ب.ظ

سلام
بچه ها می شه اگه کسی فایل مربوط به نمونه سوال های فصل1و2شیمی فیزیک را از وب استاد جهانمردی را دانلود کرده واسه من ایمیل کنه؟!آخه استاد لینک دانلودش را از وبلاگش برداشته!!!
ایمیل من: esmit@mailfa.org
*مرسی*

s پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 07:25 ب.ظ

سلام دوستان
کیا یکشنبه میرن سر کلاس شیمی-فیزیک استاد جهانمردی؟؟؟؟

فاطمه جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 10:21 ق.ظ

دوستان خواهشا اگر قراره یکشنبه برن سر کلاس اعلام کنند که ما هم بیایم
دوباره نشه مثل هفته اول مهر

مریم جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 11:48 ق.ظ

مگه اصلا قراره کسی بره یکشنبه؟؟؟/
بچه ها نکنید این کارا رو

90 جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 12:31 ب.ظ

نرید دوستان. یا اگه میرید مرد باشید و بگید. واقعا زود داره.

ن ن ن جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 06:22 ب.ظ

دوستان میشه اون نمونه سوالای شیمی فیزیکو ک استاد سر کلاس حل کرد بزارید تو سایت استاد از سایتش برداشته
حالا من چیکار کنم؟

س شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 12:04 ق.ظ

استاد تو وبش گفته کلاس تشکیل میشه!!!!!

s شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 04:04 ق.ظ

آفرین دوستم
پس فکر کردی ما سر چی داریم بحث میکنیم؟؟؟؟؟
بیایین نریم!!!!

R شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 11:55 ق.ظ

منم اون نمونه سوالارو میخوام

بهزاد شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 06:36 ب.ظ

بچها یک شنبه تورو خدا کسی نره کلاس تشکیل نده جهانمردی
واقعا کسی میخواد بره؟؟؟؟؟

11 شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 06:42 ب.ظ

باز هم همان حکایت همیشگی...
نریم....نریم...نریم
بعد همه می رن!!!!
ولی خدایش من نمی رم

90 شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 11:51 ب.ظ

به همین برکت که من نمیرم. دیگه خود دانید. اگه میتونید سال جدید تو آینه نگاه کنید و بگید "من 27 ـم رفتم سر کلاس!!"

..؟ یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 06:25 ب.ظ

حالا کی رفته؟
خوداییش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد